Tuesday, April 22, 2008

Kah Choon sedia terima kritikan

GEORGETOWN: Bekas Timbalan Setiausaha Agung Gerakan, Datuk Lee Kah Choon berkata beliau sedia menerima sebarang kritikan berikutan persetujuannya menerima pelantikan sebagai Pengarah Perbadanan Pembangunan Pulau Pinang dan Pengerusi InvestPenang dalam kerajaan negeri yang diterajui DAP. Katanya, beliau menunggu tindakan daripada pucuk pimpinan Gerakan berhubung kedudukannya dalam parti selepas menerima tawaran memegang kedua-dua jawatan itu daripada kerajaan negeri Pulau Pinang.


"Kerja saya dalam InvestPenang tidak ada kaitan dengan politik dan tak semestinya saya dalam InvestPenang saya kena berundur daripada parti," katanya kepada pemberita Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng menemui beliau di pejabat InvestPenang di sini hari ini. Ditanya kemungkinan beliau menyertai DAP pada masa akan datang, Lee berkata: "Politik sudah menjadi sejarah buat saya. Biarlah ia begitu." Katanya ketika ini tumpuan akan diberikan untuk melaksanakan tugas yang dipertanggungjawabkan kepadanya dalam PDC dan InvestPenang.



Lee yang memulakan tugas barunya Jumaat lalu, melepaskan semua jawatan dalam Gerakan pada 31 Mac berikutan kekalahan teruk parti itu pada pilihan raya umum lalu. - Bernama



- Berita Harian



P/S Kenapa pemimpin cina lebih profesional dari pemimpin Melayu???

No comments: