Sunday, March 16, 2008

Luahan Hati


Assalamualaikum..


Apa khbar kepada pengunjung blog sya..Jumlah yang melawat saya sudah 1184...makin banyak..namun apa sngat yang ada di blog ni...kadang berita yang upload pun sya ambil dari laman orang lain... hanya sedikit shaja hasil karya sendiri..Mungkin seronok makan durian kot.. durian kampung mahupun durian siam.. Kedua-duanya sedap!


Ada yang minta agar banyak lagi berita tentang siasah..namun saya tak mampu...bahkan bukan matlamat blog ini untuk itu...barangkali kerana tempias isu semasa..saya bukan tolak siasah.. sya peminat setia siasah...dan sya akui siasah adalah sebahagian daripada Islam..


Apapun..saya cuba bnyak membaca...kemudian nak cuba tulis apa yang sya faham hasil pembacaan saya.. mungkin ini dapat tambah kemahiran serta uslub dakwah saya..


Terima kasih juga yang hantar komen...namun ada yang tanya beberapa soalan yang agak peribadi..apa yang sya harapkan..kenalkan diri...ye lah...kita nak bincang pendapat yang agak peribadi..tentulah saya sebagai Tuan rumah perlukan keyakinan untuk menjawab...


Jika ada artikel atau pendapat yang bermanfaat...boleh emailkan kepada saya di islamitubersih@yahoo.com


Terima kasih....

1 comment:

Anonymous said...

mmm,mcm ayat last 2 ditujukan khas utk sy je since sy rasa sy je yg hntr komen...
what's d prob klu x knalkn diri..
sy nk kumpul pngalaman n pngetahuan je..b4 this, dh bnyk blog sy komen w/out introduce myself.dieorg respon jer..
jgn takut utk mnjwb even sln pribadi klau kita di jalan yg benar..
allahuakbar..